[Fanda] Novinky Jaws15 a Skype

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Středa Září 24 14:25:07 CEST 2014

Zdeňku, a dělá Ti to takhle až Jaws15, nebo tomu tak bylo i u starší verze
Jawsu?

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of
zdenek.kaiser na email.cz
Sent: Wednesday, September 24, 2014 1:42 PM
To: fanda na elsa.cvut.cz
Subject: Re: [Fanda] Novinky Jaws15 a Skype

    Ahoj Jirko, já mám verzi skype 6.18, a tahle verze skype mi také hlásí
jméno volajcího jak při otevřeném okně skype, také mi skype verze 3.18 hlásí

jméno volajcího při skritém skype na systémové liště. s pozdravem Zdeněk