[Fanda] Problém s Abbyy finereaderem je vyřešen

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Středa Září 24 09:43:43 CEST 2014

Dobrý den fandové,
před časem jsem psal o tom, že mám potíže s programem Abbyy Finereaderem.
Měl jsem potíže s fungováním, bylo mi oznámeno, že služba licensing je
nedostupná.
Zde je řešení, jak to opravit:

Dobrý den
zde je slíbený návod na opravu Finereaderu.
Je-li aplikace ABBYY FineReader spuštěna, zobrazí se následující chybová
zpráva:
ABBYY Licensing Service není k dispozici.Server RPC není k dispozici.
Chcete-li tento problém vyřešit:
1. Otevřete nabídku Start.
2. Klepněte na položku Ovládací panely.
3. Klepněte na tlačítko Nástroje pro správu Ovládací panely položku a
potom klepněte na položku služby.
4. Najděte ABBYY FineReader Licensing Service v seznamu služeb a
klepněte pravým tlačítkem myši.
5. Vyberte položku Vlastnosti z místní nabídky.
6. Klepněte na kartu Obecné.
7. Zkontrolujte, zda je automatické vybraná položka v rozevíracím
seznamu Typ spouštění. Je-li vybrána jiná položka, zvolte Automatická.
8. Klepněte na tlačítko OK.
9. V dialogovém okně Služby klepněte pravým tlačítkem myši na ABBYY
FineReader Licensing Service a vyberte možnost Spustit nebo restartovat
z místní nabídky.
10. Spuštění aplikace ABBYY FineReader, aby se ujistil, že funguje správně.
--
S pozdravem
Martin Plíštil, Spektra v.d.n.