[Fanda] Novinky Jaws15 a Skype

Jiří Stejskal stejskal na braillnet.cz
Úterý Září 23 21:54:07 CEST 2014

Dobrý den.
Neuspěl jsem s tímto  dotazem ve spec. konferenci Jaws a protože by to mohlo
zajímat i další uživatele, tak než se obrátim s dotazem přímo na Galop,
zeptám se i na tomto fóru.

V novinkách pro Jaws 15 se mimo jiné uvádí toto:
Když Vás Skype upozorňuje na příchozí hovor, JAWS automaticky přečte text
tohoto
upozornění bez ohledu na to, ve které aplikaci se právě nacházíte.
A dále:
Stisknutí JAWSKey+MEZERNÍKU, SHIFT+R zopakuje poslední upozornění na pozadí,
jako
je to, kdo volá, nebo příchozí zpráva.

Mě bohužel ani jedna z těchto dvou novinek nefunguje tak jak je popsáno.
Jaws mi pouze hlásí, že Skype přešel do režimu Nepřítomný či Online a když
použiju zmíněné kl. zkratky, dozvím se tuto hlášku: skypewatch::repeat last
skype notification.
Mám verzi Skype 6.20 a nastavené úsporné zobrazení.
Funguje to někomu z vás, tak jak je to popsáno v novinkách? Pokud ano, v čem
by mohl být problém? Pokud ne, můžete to napsat taky, aby se zjistilo,
jestli je tento problém vyjímečný, nebo obecný. Díky.
Jiří Stejskal