[Fanda] Nove verze Firefoxu a navigacni panel plus ousko panelu

Michal Suchý suchy.michal na tiscali.cz
Úterý Září 23 15:13:29 CEST 2014

Ahoj Fandové. Jestli používáte některou z nových verzí Firefoxu, tak přišli
jste na to, jak skrýt navigační panel plus ouško panelu, když je otevřený
jen jeden panel? V těch nových verzích není v nástrojové liště možnost
skrytí navigační lišty. Dočetl jsem se, že jde nějak Firefox upravit na
starý vzhled pomocí classic_theme_restorer_customize_australis, ale nevím,
jestli tím jde nastavit i skrytí navigačního panelu, kde je adresa pro
hledání výchozím vyhledávačem a pro otevření stránky, že potom není vidět na
obrazovce. Já jsem zatím na novou verzi nepřešel, používám verzi 22. Zdraví
Michal.