[Fanda] prijatie všetkých správ priečinky imap

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Úterý Září 23 11:51:55 CEST 2014

Zdravím Fandovia!
Jedna kamarátka má následujúci problém:
Používa priečinky Imap a nedávno si nainštalovala thunderbird na nový počítač. Zadala všetky potrebné údaje a prihlásila sa na jej účet, ale teraz nevie spravovať svoje staré správy, teda otvárať prílohy a pod, skrátka mám pocit, že sa jej do novej inštalácie nestiahli staršie hlavičky správ, pretože ak tomu správne chápem tak pri práci s priečinkami imap sa len sťahujú hlavičky správ a iba ak ju otvorím alebo chcem uložiť prílohu, tak sa mi stiahne zo servera, ale to sú len moje dohady. Otázka teda znie ako donútiť thunderbird aby si stiahol všetky hlavičky správ ktoré sú na serveri aby sa dalo ku všetkým správam znova pristúpiť a pracovať snimi ako keby boli prijaté teraz? Tie správy niesú zo servera vymazané.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé