[Fanda] ako zlikvidovat skipe?

Libor Faltus libor.faltus na braillnet.cz
Úterý Září 23 11:23:36 CEST 2014

Stačí se podívat na ploše po instalaci programu zástupce dát f2
přejmenovat, a přečíst si to po znacích.
Já jsem si zase myslel dříve že skype se píše skajp no ale není tomu
tak, přespědšilo mě se podívat, a to taky dělám, když si nejsem jistý.
Co vím, tak skipe je nějaké jméno když je z měkým i ale přesně nevím,
slyšel jsem to ve filmu nějakém už nevím, je to dávno Libor.