[Fanda] Inzerát.

Martina Ribárová ribarova na quick.cz
Pondělí Září 22 20:23:28 CEST 2014

Zdravím moc všechny na této konferenci,

nabízím k prodeji scaner Canoscan lide, bohužel jaké tam je číslo nevím a nemám ani, kdo by mi ho přečetl. Ten scaner je starý 6 let, vůbec nepoužívaný, neboť k němu nemám a již nemohu sehnat ovladače, takže ho prodám bez ovladačů, jenom samotný scaner s USB kabelem do počítače. Nevím tudiž ani, co má všechno scaner za funkce, ale možná umí nejen scanovat, ale lze jej využít i jako kopírku, ale to nechci tvrdit s jistotou. Cena, kterou již s jistotou napíši je 700 Kč plus poštovné.

Prosím tedy zájemce, nechť píší přímo mně nasoukromo na mou mailovou adresu, která je:

ribarova na quick.cz

Též chci napsat, že šťastným majitelem scaneru se stane ten, kdo se mi ozve první, že má zájem. Tedy doufám, že bude šťastným majitelem, neboť nešťastného bych nerada učinila nikoho.

Též pak již nasoukromo s prvním zájemcem lze dohodnout způsob odeslání i platby. Do té doby se loučím a přeji všem krásné a fajn dny. Martina Ribárová.