[Fanda] čo by ste mi poradili?

Pondělí Září 22 12:34:52 CEST 2014

Dobré popoludnie Peter,

Internet Explorer jednu dobu míval samostatné nastavení, jakou
aplikací se mají soubory s danou příponou (resp. definovaným MIME
typem) otvírat, takže by teoreticky mohlo být možné přesměrovat
přehrávání MP3 s RRS kanálů na Windows Media Player a WinAmp ponechat
pouze jako výchozí pro přehrávání již stažených MP3 souborů. Zda je
tato možnost reálná i v aktuální verzi a zda řeší Váš problém
netuším...

Hezký den.

Michal Jungmann