[Fanda] čo by ste mi poradili?

Miloš Šmíd smid.milos na gmail.com
Pondělí Září 22 12:28:24 CEST 2014

Ahoj, Peťo,
já jsem si teď nastavil stahování RSS kanálů třeba z Českého rozhlasu do
Mozilly Thunderbirdu - vypadá to a chvá se to jako normální zpráva, přijde
a v příloze máte mp3 pořad. Výborné. Některé pořady tam jsou dříve než
archivu iradia - možná ne všechny a někdy zase některé chybí, ale i tak to
je myslím docela dobré - dají se tomu nastavit různé parametry, po jaké
době mazat ...
V případně zájmu můžu napsat podrobnější návod, jak na to.
Miloš