[Fanda] Brailovsky riadok tieman a NVDA

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Září 22 11:44:47 CEST 2014

Ahoj,
já to kdysi používal, ale je to tak 3 roky zpět, takže za přesnost
informací tak úplně neručím - po pravdě se mi s tím teď nechce
laborovat, NVDA tu mám teď jen jako přenosnou verzi a příliš jej nepoužívám.
Tieman s BRLTTY rozchodit jde, ale myslím, že se musí ze systému
odinstalovat tiemanovské ovladače, leč bez záruky, třeba to funguje i s
nimi.
Vím, že se instalace BRLTTY nějak ptá, zda jsou v systému nainstalovány
USB ovladače výrobce či jak to tam je, to už přesně nevím, matně si
vzpomínám, že se to jmenovalo nějak LibUSB32 či podobně.
Mně tehdy na Windows XP Tieman sice zobrazoval, ale pořádně nefungovaly
funkční a posouvací klávesy, jak říkám, ideální to nebylo.
Martin.