[Fanda] Scanner s automatickým podávačom

Lubos Pintes lubos.pintes na gmail.com
Sobota Září 20 19:35:08 CEST 2014

Toto nie je na knihy, ale podobne ako tlačiareň na hárky.
Nechcem kecať, ale mám pocit, že ak sa napr. v podpornom centre
skenovala nejaká kniha, tak sa to nejak vytlačilo teda na papiere a tými
sa nakŕmil ten skener.
Ak sa skenovala kniha, tá sa skenovala klasicky, ono existuje mašina
ktorá vraj vie automaticky skenovať aj knihy, teda obracať si stránky,
to je ale podľa mňa úplne mimo finančných možností, teda profi mašina.