[Fanda] Scanner s automatickým podávačom

Jirina Holenova jirina.holenova na centrum.cz
Sobota Září 20 15:13:35 CEST 2014

Zdravím,

Taky s tím nemám valné zkušenosti, ale když jsme chtěli s jedním vidícím
kolegou naskenovat slovník, on celou knihu rozřezal a skenoval to na skeneru
s podavačem po listech. Skenování nerozřezané knihy si s podavačem neumím
představit.

Problematika by mě taky hodně zajímala. Při letmém googlení jsem u skenerů
viděla vždy údaj o zásobníku na určitý počet papírů, tak se knihy nejspíš
fakt musejí rozřezat.

Pokud někdo ví, budu ráda za podrobnější info.

Pěknou sobotu
Jiřina Holeňová

-----Original Message-----
From: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] On Behalf Of Vítek
Sent: Saturday, September 20, 2014 1:54 PM
To: Konference - Fanda
Subject: Re: [Fanda]Scanner s automatickým podávačom

Zdravím,

Podle mě, ačkoli s tím nemám zkušenosti, nikdy automatický
podavač/převraceč nebude dosahovat patřičně kvalitních výsledků, protože
knihu na skenr jednak nepřiplácne tak, aby i hlavně u hřbetu byla co
nejblíže snímací ploše skenru, přecejen ručně se podél hřbetu knihy od
shora dolů musí vyvíjet větší tlak než na zbytek listů, a taky nevím, zda
to na skenr přiroží přesně roh na roh bez pár stupňového sklonu knihy
nesouběžně s okrajem skenru popř. aby kousek listu/řádku nepřečuhoval přes
snímací plochu atd., osobně bych tomu vůbec nevěřil. Nicméně pokud by
nějaký převraceč byl schopen tohle dořešit, budu jeden z prvních, který do
toho půjde, za tyhle věci mě nevadí utrácet.

Vítek

Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio