[Fanda] Scanner s automatickým podávačom

Vítek tapin na wo.cz
Sobota Září 20 13:54:18 CEST 2014

Zdravím,

Podle mě, ačkoli s tím nemám zkušenosti, nikdy automatický
podavač/převraceč nebude dosahovat patřičně kvalitních výsledků, protože
knihu na skenr jednak nepřiplácne tak, aby i hlavně u hřbetu byla co
nejblíže snímací ploše skenru, přecejen ručně se podél hřbetu knihy od
shora dolů musí vyvíjet větší tlak než na zbytek listů, a taky nevím, zda
to na skenr přiroží přesně roh na roh bez pár stupňového sklonu knihy
nesouběžně s okrajem skenru popř. aby kousek listu/řádku nepřečuhoval přes
snímací plochu atd., osobně bych tomu vůbec nevěřil. Nicméně pokud by
nějaký převraceč byl schopen tohle dořešit, budu jeden z prvních, který do
toho půjde, za tyhle věci mě nevadí utrácet.

Vítek

Tapin-radio coordinator
Twitter: http://twitter.com/tapin_radio
Skype: tapinradio