[Fanda] Scanner s automatickým podávačom

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Sobota Září 20 13:08:14 CEST 2014

Zdravím Fandovia!
Zaujímalo by ma ako fungujú scannery s automatickým podávačom, do týchto scannerov treba knihy úplne rozobrať na jednotlivé stránky, alebo to funguje aj tak, že si to zoberie celú knihu a potom otáča? Pretože v budúcnosti uvažujem o zakúpení takéhoto prístroja, ale neviem aký model by ste mi odporučili, prípadne či to má zmysel a či to scannuje obojstranne, skrátka či by to bolo vhodné pre nevidiaceho na urýchlenie práce pri scanovaní.
Za skúsenosti a rady vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé