[Fanda] potíže s webvisum

Pavel Vlček vlcekp1 na seznam.cz
Sobota Září 20 12:00:13 CEST 2014

Dobrý den,
je to již několik dní, co mi webvisum povolí max 1 kód denně, ale potom
neskončí s hláškou, že jsem překročil limit, ale že můžu kódy luštit po
třiceti sekundách od předchozího zadání, jenže od takového předchozího
zadání uplyne třeba i několik hodin, takže musím čekat, až na další den,
kdy se na webvisum resetuje i limit pro zadávání kódů, ale zase končím
jen s jedním kódem. Hledal jsem alternativy, ale jediné, co lze použít s
Firefoxem je rumolla bypass captcha, jenže tato služba je placená a pro
mě nedůvěrihodná, protože jsem se nikde nedočetl, kolik se vlastně platí
za tzv. kredity, které se luštěním kódů berou z účtu, zato však jsem se
dočetl hory a hory licenčních podmínek a co je uživatel povinen sdílet
se společností a že se za službu platí, ale nikde není psáno kolik a tak
podobně. Jde opravdu o chybu webvisum, nebo je jen nekde nějaké cache
uložené v počítači, které se prostě jen nepohodne s Firefoxem?
S díky,
Pavel V