[Fanda] bezplatná alternatíva Wordu

Csaba Garai csaba.garai na gmail.com
Sobota Září 20 00:44:16 CEST 2014

Zdravím,
v notebooku Fujitsu jsem také dostal s instalací Win 7 Pro MS Office
Starter edition, který obsahuje Excel a Word. Je plně funkční, včetně
tisku, jen má nedostupné některé málo používané pokročilé  funkce... Nic
mi v něm však dosud nechybělo.
Momentálně už ale používám jino verzi Office.
MSO Starter se cca do poloviny r. 2012 instalovaly do velkého počtu tzv.
značkových notebooků a stolních počítačů.
Konkrétně vím o Dell a Fujitsu. Cs.

--

s pozdravem, Cs.