[Fanda] přístupnost webu uloz.to

Radek Pavlíček radek.pavlicek na galop.cz
Pátek Září 19 10:26:25 CEST 2014

Dobrý den,

> Máte někdo podobnou zkušenost?

vyzkoušel jsem Vámi popisovaný postup s následujícími výsledky:

# v kombinaci JAWS 15.6 CZ a IE 11 na Win8 64bit jsem nenarazil na žádný
problém, s uloz.to jsem schopen v primární verzi bez obtíží pracovat včetně
překonání CAPTCHA a soubor si stáhnout.

# Ve Firefoxu 32 občas JAWS na poprvé nevyčítá obsah modálního okna Stažení
souboru, které se zobrazí po potvrzení tlačítka Stáhnout a čte to, co je na
stránce pod ním (byť je focus v tomto okně). Řešením bylo v mém případě
vypnout/zapnout Virtuální kurzor, pak už je vše v pořádku a i ve Firefoxu
jsem byl schopen postup dokončit a soubor stáhnout.

Pěkný den.

Radek Pavlíček