[Fanda] Win PE

Tomáš Hromádka t.hromadka na seznam.cz
Středa Září 17 22:44:39 CEST 2014

Dobrý den.
Existuje na to jakýsi Leftec Winstaller, ale ten je pokud vím placený. Já to
osobně nezkoušel, ale jedno takové ozvučené XP WinPE tu mám.
Jinak sám jsem si udělal unattended instalačku v N-Lite a slouží mi dobře.
Ale tohle je samozřejmě na správu různých zavirovaných disků apod ideální
věc.
O ozvučených biosech bohužel nic nevím.
Tom
----- Original Message -----
From: "František Ollé" <frantisek.olle na netopier.sk>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Wednesday, September 17, 2014 10:40 PM
Subject: [Fanda] Win PE

Zdravím Fandovia!
Skúšal z vás už niekto s jawsom či s nvda robiť Windows Preinstallation
Envirovment? Aký program by sa na toto najlepšie hodil hlavne z hľadiska
prístupnosti so screenreadermi, pretože som čítal, že Win Builder je pre
čítače neprístupný a rád by som si vyskúšal vytvoriť si vlastné takéto CD
ktoré by bolo plne s nvda prístupné po nabootovaní, teda skrátka také CD
ktoré nabootuje do windowsu ktorý sa nahrá z toho DVD či CD a môže v ňom
fungovať Nvda.
Skúsil by som si ho vytvoriť pre XP pretože pre sedmičky už také prostredie
mám.
Prípadne aký názor máte na unattended inštalačné médiá a v akom prostredí sa
tieto inštalácie pre nevidiacich najlepšie tvoria?
Pokúšam sa vytvoriť si čo najviac nástrojov ktorými by som si mohol čo
najsamostatnejšie spravovať si počítače, pretože nemám vždy po ruke
vidiaceho človeka.
A ešte by ma zaujímalo, či neexistuje už náhodou nejaký Bios prístupný pre
nevidiacich prípadne nejaké rozšírenie ktorým by sa dali meniť nastavenia v
systéme?
Keby také niečo bolo tak by sme si už mohli úplne samostatne nastavovať si
počítače hlavne tí ktorí si na to trúfajú.
Neuvažuje sa v budúcnosti o niečom takom?
Za pomoc Vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé