[Fanda] Win PE

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Středa Září 17 22:40:18 CEST 2014

Zdravím Fandovia!
Skúšal z vás už niekto s jawsom či s nvda robiť Windows Preinstallation Envirovment? Aký program by sa na toto najlepšie hodil hlavne z hľadiska prístupnosti so screenreadermi, pretože som čítal, že Win Builder je pre čítače neprístupný a rád by som si vyskúšal vytvoriť si vlastné takéto CD ktoré by bolo plne s nvda prístupné po nabootovaní, teda skrátka také CD ktoré nabootuje do windowsu ktorý sa nahrá z toho DVD či CD a môže v ňom fungovať Nvda.
Skúsil by som si ho vytvoriť pre XP pretože pre sedmičky už také prostredie mám.
Prípadne aký názor máte na unattended inštalačné médiá a v akom prostredí sa tieto inštalácie pre nevidiacich najlepšie tvoria?
Pokúšam sa vytvoriť si čo najviac nástrojov ktorými by som si mohol čo najsamostatnejšie spravovať si počítače, pretože nemám vždy po ruke vidiaceho človeka.
A ešte by ma zaujímalo, či neexistuje už náhodou nejaký Bios prístupný pre nevidiacich prípadne nejaké rozšírenie ktorým by sa dali meniť nastavenia v systéme?
Keby také niečo bolo tak by sme si už mohli úplne samostatne nastavovať si počítače hlavne tí ktorí si na to trúfajú.
Neuvažuje sa v budúcnosti o niečom takom?
Za pomoc Vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé