[Fanda] Skype a Skype38_patched

Libor Faltus libor.faltus na braillnet.cz
Středa Září 17 22:22:59 CEST 2014

Já to tady mám, a to jako přenosnou verzi.
Na win 7 to jede, jen si nejsem jistý zda podporuje video hovory, ale
asi ano, já sám ho nepoužívám, protože jsem zvyklý na svou verzi 5.1
takže pokud by náhodou zájem byl, pošlu ho mailem, myslím, že to projde,
jako 7z archyv určitě já už takhle mám zálohy na mailu.
Libor.