[Fanda] Skype a Skype38_patched

Petra Dvorská mgr.petra.dvorska na seznam.cz
Středa Září 17 22:10:42 CEST 2014

Zdravím na konferenci,
Děkuji moc Tomovi hromádkovi, že sem dal návod, jak odinstalovat
aktualizaci Windows, která způsobovala pád Skype. Zdá se mi, že ta
aktualizace bude zřejmě souviset i s notebookem mé mamky, na kterém se
Skype pro změnu raději nepřihlásil vůbec, prostě odmítal jakýkoli účet.
Aktualizaci jsem na jednom počítači úspěšně odinstalovala a Skype zatím
nespadl, tak bude snad všechno dobré.

Chtěla bych se zeptat Radima a ostatních, kteří mají ten program

Skype38_patched, co je to zač, jestli to chodí pod Win7 a kde by se program
dal stáhnout. Vygooglovala jsem jen to diskusní vlákno na Klangu, kde se to
řešilo, ale ohledně nějakých stránek na stažení Google odmítl poradit.

Za jakoukoli radu budu moc ráda jako vždycky.

Petra

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3485 / Virová báze: 4015/8228 - Datum vydání: 17.9.2014