[Fanda] přístupnost webu uloz.to

Rastislav Kiss rastik.kiss na gmail.com
Středa Září 17 12:52:47 CEST 2014

Tak skúste ten mobilný. Je navrhnutý tak aby sa mobili a mobilné
zariadenia príliž nebabrali z grafikov a tým sa nezaťažovali a to je pre
naše screenreadre len výhoda.
Napr. ak si otvoríte nejaký súbor tak len od hora dáte dva krát H a dva
krát šípku hore a už to máte.
R.K.
Dňa 17.9.2014 o 10:58 estrella napísal(a):