[Fanda] gwconnect znefunkčnel

Tomáš hromádka t.hromadka na seznam.cz
Středa Září 17 08:23:19 CEST 2014

Zdar.
Existuje patchovaná verze Skypekitu, se kterou to jde rozchodit.
Tom

----- Original Message -----
From: "Libor Faltus" <libor.faltus na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 16, 2014 10:46 PM
Subject: Re: [Fanda] gwconnect znefunkčnel

Bohužel to už fungovat nebude.
Microsoft ukončil podporu skypekitu a takže stímto programem je konec.
Bude nutno instalovat nejnovější skype nebo skype nepoužívat.
Libor.
Ps, protože jsem měl v době kdy jsem tento mail psal velké problémy s
internetem, omlouvám se za spoždění.
No, a dodávám že kdo chce opět používat gwconnect, a nevyhodil ho, aby
psal, umožním mu to, a pak prosím o spětnou vazbu jak to funguje.
Já jsem to rozjel, jednomu kamarádovi jsem to rozjel, a to vše díky
Tomovi, který mi nato poslal skypekit, aby to jelo.
Jen, ukládá si nastavení pro přihlášení tam kam běžný skype.