[Fanda] Outlook Express a problém s importem kontaktů s mozila thunderbird

David Novák dav1nov1 na seznam.cz
Středa Září 17 04:19:06 CEST 2014

Zdravim na konferenci.
Mám tu následující problém. Na instaloval jsem si Outlook Express, který
s windows sedm šedesát čtyř bitovim systémem funguje v pohodě. Ale když
si chci na importovat kontakty z mozila thunderbird tak mi Outlook
Express hází chybu a nevim jakou chybu. postupuji že si v mozila
thunderbird otevřu adresář a tam ctrl a písmenkem a dám vybrat vše a dám
export a mam tyto kontakty vyexportovány do přípony csv a v Outlook
Express dám impord a dám jiný adresář to potvrdim a pak si šipkou najedu
na položku text comma file separate values a to potvrdim a v tom dialogu
dám procházet najedu si na ten soubor s příponou csv a pak dám otevřít a
pak tam je tlačítko další to také potvrdim a pak se mi tam oběví nějaké
mapování jestli chci importovat jméno příjmení E-mail a dám změnit
mapování a tam zaškrtnu první jméno pak příjmení a ten Email a dám
tlačítko ok a pak tam je tlačítko dokončit a ohlásí mi Outlook Express
nějakou chybu při importu a když jsem chtěl zjistit o jakou chybu jde
tak mi tu chybu odečítač neukázal. Nedělám v tomto postupu něco špatně?
Nevim kde může být problém že mi nejdou z mozila thunderbird do Outlook
Express ty kontakty na importovat. Moc děkuji a prosim nekamenujte mě. S
pozdravem

--
David Novák