[Fanda] gwconnect znefunkčnel

Libor Faltus libor.faltus na braillnet.cz
Úterý Září 16 22:46:24 CEST 2014

Bohužel to už fungovat nebude.
Microsoft ukončil podporu skypekitu a takže stímto programem je konec.
Bude nutno instalovat nejnovější skype nebo skype nepoužívat.
Libor.
Ps, protože jsem měl v době kdy jsem tento mail psal velké problémy s
internetem, omlouvám se za spoždění.
No, a dodávám že kdo chce opět používat gwconnect, a nevyhodil ho, aby
psal, umožním mu to, a pak prosím o spětnou vazbu jak to funguje.
Já jsem to rozjel, jednomu kamarádovi jsem to rozjel, a to vše díky
Tomovi, který mi nato poslal skypekit, aby to jelo.
Jen, ukládá si nastavení pro přihlášení tam kam běžný skype.