[Fanda] Proč se nelze přihlásit ke Skype?

Libor Faltus libor.faltus na braillnet.cz
Úterý Září 16 22:32:13 CEST 2014

Možná si skype nevytvořil hlavní složku pro přihlášení a nastavení, nebo
tomu systém odepřel přístup.
V tomto případě doporučuji, jít do disku
  c, tam users, tam uživatelská složka, a tam appdata, roaming tam, a
tam skype.
Podívat se, zda tam je přístup.
Pokud ne, tak ho enterem utvrdit, zeptá se to že není přístup a že
pokračovat.
Poté bude.
Nepomůže li, skusil bych řešit přenosnou verzi, ta není nutná
instalovat, ale pokud je instalovaná tak tu vyhodit, a pak přenosná
verze si dá nastavení do sebe tam by neměl být problém.
Pokud jo, je problém v počítači či systému.
Já pokud bude nouze přenosku pošlu stačí mi soukromě napsat.
Libor.