[Fanda] Jak zjistit Win 32 nebo 64 bit?

Libor Faltus libor.faltus na braillnet.cz
Úterý Září 16 21:55:42 CEST 2014

Zdravím.
Je tady jednoduchá odpověď.
Zjistí se to tak, že se otevře počítač, a místní disk c
Na něm pokud budou 2 programy Files, tedy klasicky program files, a
ještě program files x86 tak jde o 64 bytovou verzi.
No, a do 64 bytové verze nejde instalovat verze jaws pro 32 byt, a do 32
bytové verze nejde instalovat zase 64 bytoví.
Libor.