[Fanda] iso obraz Win 98 Se

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Úterý Září 16 18:23:52 CEST 2014

Zdravím!
Nedajú sa tieto iso obrazy stiahnúť zo stránok microsoftu myslím slovenská
verzia Win 98 Se?
Lebo som skúšal hľadať aj na uložto ale nechcem si nič zavíreného stiahnúť,
preto skúšam či neviete kde by sa dalo ešte oficiálne stiahnúť prípadne by
ste mi vedeli odporučiť nejaký dôverihodný zdroj?
za pomoc vopred srdečne ďakujem.
Potreboval by som verziu nie OEM, pokiaľ správne chápem tak OEM je
inštalácia ktorá funguje len na konkrétny počítač.
S pozdravom František Ollé
----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 16, 2014 11:34 AM
Subject: Re: [Fanda] iso obraz Win 98 Se

Dobré odpoledne,

obligátní otázka: Zkuste prosím upřesnit, k jaké licenci Windows 98
potřebujete instalační CD. OEM či ne-OEM? Jazyková verze? Kód Product
Key na štítku je obvykle platný pouze pro konkrétní variantu licence a
je proto potřeba mít k němu odpovídající instalační CD, jinak Vám
instalace nebude kód akceptovat...

Hezký den.

Michal Jungmann