[Fanda] Nefunkčný skype

Zuzana Rojikova - Konferencny E-mail rojikovazuzana na gmail.com
Úterý Září 16 18:02:46 CEST 2014

Zdravím,

ano, presne tak to aj bolo. Vyriesene, vdaka!

S pozdravom
Zuzana Rojíková

zuzanarojikova.tk
zuzanarojikova na gmail.com
rojikova.zuzana na gmail.com - konferenčný e-mail
Skype - zuzana3893

Odoslané cez Android

Dňa 16. septembra 2014 7:11:11 používateľ Tomáš Hromádka
<t.hromadka na seznam.cz> napísal: