[Fanda] Proč se nelze přihlásit ke Skype?

Petra Dvorská mgr.petra.dvorska na seznam.cz
Úterý Září 16 15:32:33 CEST 2014

Dobrý den,
Možnost přihlásit se Skype jménem jsem zvolila - a stejně mi naprosto nejde
se přihlásit.

Petra

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz
[mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Peter Halada
Odesláno: 16. září 2014 14:21
Komu: fanda na elsa.cvut.cz
Předmět: Re: [Fanda] Proč se nelze přihlásit ke Skype?

Dobrý deň,

nie som si istý, či je toto Váš prípad, ale na prihlasovacej obrazovke
je k dispozícii niekoľko spôsobov prihlásenia k účtu, pomocou
prihlasovacieho mena, konta Microsoft a ešte nejaké ďalšie možnosti...
Predpokladám, že by ste si mala vybrať možnosť prihlásiť sa pomocou mena.

S pozdravom,
Peter Halada

Dňa 16. 9. 2014 14:09 Petra Dvorská wrote / napísal(a):
> Ahoj Fandové,
> Dodatečně moc děkuji za odpověď ohledně dotazu na zjištění verze Windows
7.
> Už vím, jak na to, a všechno je v tomto ohledu v pořádku.
>
> Teď tu mám ale další problém, který se týká připojení a přihlášení se ke
> Skype.
>
> Maminka, která je normálně vidící,  si pořídila notebook s Win7. Abych jí
> mohla s některými nastaveními pomoci, nainstalovala jsem si do něj NVDA.
> První problém nastal hned při přihlašování ke Skype. Nainstalovala jsem z
> [...]

-----
Zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno AVG - www.avg.cz
Verze: 2013.0.3485 / Virová báze: 4015/8220 - Datum vydání: 16.9.2014