[Fanda] Proč se nelze přihlásit ke Skype?

Peter Halada pietro4044 na gmail.com
Úterý Září 16 14:21:29 CEST 2014

Dobrý deň,

nie som si istý, či je toto Váš prípad, ale na prihlasovacej obrazovke
je k dispozícii niekoľko spôsobov prihlásenia k účtu, pomocou
prihlasovacieho mena, konta Microsoft a ešte nejaké ďalšie možnosti...
Predpokladám, že by ste si mala vybrať možnosť prihlásiť sa pomocou mena.

S pozdravom,
Peter Halada