[Fanda] Proč se nelze přihlásit ke Skype?

Petra Dvorská mgr.petra.dvorska na seznam.cz
Úterý Září 16 14:09:42 CEST 2014

Ahoj Fandové,
Dodatečně moc děkuji za odpověď ohledně dotazu na zjištění verze Windows 7.
Už vím, jak na to, a všechno je v tomto ohledu v pořádku.

Teď tu mám ale další problém, který se týká připojení a přihlášení se ke
Skype.

Maminka, která je normálně vidící,  si pořídila notebook s Win7. Abych jí
mohla s některými nastaveními pomoci, nainstalovala jsem si do něj NVDA.
První problém nastal hned při přihlašování ke Skype. Nainstalovala jsem z
webu zcela aktuální verzi Skype a jménem Skype se snažila přihlásit na účet.
Dozvěděla jsem se, že přihlašovací údaje nebyly rozpoznány. Tytéž
přihlašovací údaje jsem zadala do Skypu ve svém počítači a k účtu jsem se
přihlásila zcela běžně. Na maminčině notebooku jsem takto ověřila všechny
své aktivní účty Skype, nebylo možné se přihlásit k žádnému, ačkoli všechny
prokazatelně fungují - já je ve svém počítači používám bez problémů.
Zkontrolovala jsem též nastavení spojení, tedy způsobu, jakým se má Skype
přihlašovat k internetu. V poli Port pro přihlašování nebyla zadána žádná
hodnota, takže jsem se podívala na tuéž položku do svého stolního PC a
zadala port 16522, jako to mám tam. Po restartu Skype i systému jsem
přihlášení opakovala. Chvíli se zdálo, že se Skype přihlásí, pak se ozvalo,
že se Skype nemůže připojit. Připojení k Internetu funguje normálně, to jsem
zkoušela vstupem na web pomocí Mozilly Firefox. Tím pádem jsem vystřílela
všechen svůj prach a fakt netuším, kde je chyba. Poradíte, prosím, pokud
víte? Budu moc ráda a za jakoukoli inspiraci moc děkuji.
Petra