[Fanda] Drobný problém se Skype

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Úterý Září 16 14:05:13 CEST 2014

Dobrý den,

Vím, nějaké vlákno ohledně "Skype" tu teď běželo, o nějakých problémech s
touto aplikací, nesledoval jsem zcela pozorně, spíše šlo asi o verze. Já mám
nejnovější "Skype", nedávno jsem aktualizoval, od včerejška se mi však při
zapnutí počítače a ručního prvního spuštění "Skype" objevuje následující
dialog:

Access violation at address 6E5D4778 in module 'ieframe.dll'. Read

of address 00000000.

OK

Musím pak ukončit aplikaci ze systémové lišty, "Skype" se sice spustí, ale
nic nemluví, neobjeví se seznam kontaktů, nějak se to celé sekne, když ho
následně znovu spustím,  pak je vše v pořádku. Co, prosím, onen dialog
znamená? Jak postupovat při odstranění problému? Pokud to tu už nějak
nedávno bylo, omlouvám se, tím, že jsem žádné potíže se "Skype" dlouho
neměl, příliš jsem tomu nevěnoval pozornost.

Děkuji moc za rady a podněty, zdravím,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196