[Fanda] Nvda a zvuky pípání

ppartyka ppartyka na chello.cz
Úterý Září 16 14:02:43 CEST 2014

No jo, ale kde se ten log vypisuje? Nemůžu na to teď přijít.

P.P.
----- Original Message -----
From: "Vítek" <tapin na wo.cz>
To: "Konference - Fanda" <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 16, 2014 1:07 PM
Subject: Re: [Fanda] Nvda a zvuky pípání

Ahoj Pavle,

Také se mě to stávalo zpravidla instalací nějakého add-onu pro NVDA, který
byl asi příliš starý, nebo nekompatibilní se současnou verzí NVDA popř.
hlasové rozhraní Nuance Vocalizer Expressive u Toma Premium, Standard jde
dobře, zkus zaslat výpis logu ihned po spuštění, třeba někdo pomůže. Ještě
v obecném nastavení NVDA bych dal úroveň logování na debug.

Vítek