[Fanda] Nvda a zvuky pípání

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Září 16 13:07:08 CEST 2014

Ahoj Pavle,

Také se mě to stávalo zpravidla instalací nějakého add-onu pro NVDA, který
byl asi příliš starý, nebo nekompatibilní se současnou verzí NVDA popř.
hlasové rozhraní Nuance Vocalizer Expressive u Toma Premium, Standard jde
dobře, zkus zaslat výpis logu ihned po spuštění, třeba někdo pomůže. Ještě
v obecném nastavení NVDA bych dal úroveň logování na debug.

Vítek