[Fanda] Outlook Expres nastavenie vo Windows7

Tomáš hromádka t.hromadka na seznam.cz
Úterý Září 16 13:00:41 CEST 2014

Dobrý den.
Po nainstalování té nejnovější verze se mi to taky jednou stalo, ale jen
jednou. Teď jsem to zkoušel asi pětkrát po sobě otevřít a zavřít a nikdy se
na systrayi neobjevoval. Každopádně napíšu tomu člověku, co to vyvíjí. Díky
za upozornění.
Tom
----- Original Message -----
From: "Miroslava Zavodna" <miroslavazavodna na seznam.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 16, 2014 12:46 PM
Subject: Re: [Fanda] Outlook Expres nastavenie vo Windows7

Dobrý den. K minimalizaci na lištu používám prográmek Minimizer a mám v
souvislodti s OE následující dotaz: Po "odšoupnutí" OE tímto programem
se mi stále ale někde v pozadí objevuje, a teď nevím, jestli přesně
napíšu okno s názvem Outlook sistray. U TB tohle nemám. Pokud ho zavřu,
ikdyž O§E je na liště, zavře se i celý program. Jde to nějak zrušit,
nebo se tam okno bude objevovat stále? Pěkný den přeje Mirka.