[Fanda] iso obraz Win 98 Se

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Úterý Září 16 12:49:02 CEST 2014

Dobrý deň!
Zháňam verziu v slovenčine a kľúč mám pre klasickú krabicovú verziu, takže
nieje to na OEM licenciu.
S pozdravom František Ollé

----- Original Message -----
From: "Michal Jungmann" <jungmann na braillnet.cz>
To: <fanda na elsa.cvut.cz>
Sent: Tuesday, September 16, 2014 11:34 AM
Subject: Re: [Fanda] iso obraz Win 98 Se

Dobré odpoledne,

obligátní otázka: Zkuste prosím upřesnit, k jaké licenci Windows 98
potřebujete instalační CD. OEM či ne-OEM? Jazyková verze? Kód Product
Key na štítku je obvykle platný pouze pro konkrétní variantu licence a
je proto potřeba mít k němu odpovídající instalační CD, jinak Vám
instalace nebude kód akceptovat...

Hezký den.

Michal Jungmann