[Fanda] Outlook Expres nastavenie vo Windows7

Miroslava Zavodna miroslavazavodna na seznam.cz
Úterý Září 16 12:46:16 CEST 2014

Dobrý den. K minimalizaci na lištu používám prográmek Minimizer a mám v
souvislodti s OE následující dotaz: Po "odšoupnutí" OE tímto programem
se mi stále ale někde v pozadí objevuje, a teď nevím, jestli přesně
napíšu okno s názvem Outlook sistray. U TB tohle nemám. Pokud ho zavřu,
ikdyž O§E je na liště, zavře se i celý program. Jde to nějak zrušit,
nebo se tam okno bude objevovat stále? Pěkný den přeje Mirka.