[Fanda] Nvda a zvuky pípání

Ondrej Rosik ondrej.rosik na gmail.com
Úterý Září 16 12:05:34 CEST 2014

Pozdravujem,
Aké pípanie máte na mysli? NVDA vie oznamovať zvukom len polohu myši -
to sa dá nastaviť v nastaveniach myšii, indikátori priebehu, to sa
nastavuje skratkou nvda+u a tiež zapnutie a vypnutie NVDA, čo sa dá v
najnovšej verzii zapnúť a vypnúť vo všeobecných nastaveniach. Neviem o
tom, že by NVDA akokoľvek využíval zvuky windows, iba ak by si niekto
tieto zvuky nastavil ako zvuk pri spustení alebo ukončení NVDA. Aha,
ešte mi napadlo, že NVDA oznamuje pípaním veľké písmená a aktívny
capslock. Skúste teda napísať, kedy sa ten zvuk prehráva.

Dňa 16. 9. 2014 o 11:53 ppartyka napísal(a):