[Fanda] iso obraz Win 98 Se

Úterý Září 16 11:34:27 CEST 2014

Dobré odpoledne,

obligátní otázka: Zkuste prosím upřesnit, k jaké licenci Windows 98
potřebujete instalační CD. OEM či ne-OEM? Jazyková verze? Kód Product
Key na štítku je obvykle platný pouze pro konkrétní variantu licence a
je proto potřeba mít k němu odpovídající instalační CD, jinak Vám
instalace nebude kód akceptovat...

Hezký den.

Michal Jungmann