[Fanda] iso obraz Win 98 Se

František Ollé frantisek.olle na netopier.sk
Úterý Září 16 10:54:44 CEST 2014

Zdravím Fandovia!
Zháňam iso obraz s týmto operačným systémom, len neviem z akého zdroja by som mohol získať originál iso, pretože napríklad na uložto je strašne veľa verzií aj s pridanými drivermi a pod prípadne aj s nejakými vírusmi, takže preto sa chcem opýtať či neviete o nejakom dôverihodnom zdroji.
Mám doma ešte dva staré počítače na ktorých mi bežia tieto systémy, len teraz by som potreboval jeden preinštalovať a z toho CD mi nechce ani po prečistení poriadne čítať, takže zrejme sa nejak poškodilo.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.
S pozdravom František Ollé