[Fanda] Nahradni klavesnice

Marek Durila MarekDurila na seznam.cz
Úterý Září 16 09:00:56 CEST 2014

Ahoj,

No vse funguje, jedine co chyby takova ta podlozka na kterou se klavesa da a
ta gumova cepicka, co zapricinuje to, aby se klavesa zmackla a hned vratila
zpet. Volal sem do Toshiby a pry snad nejake nahradni dily ze starych
klavesnic maj, tka to zkusim nejdrive tam.

---------- Původní zpráva ----------

Od: gp1 <gp1 na nextra.sk>

Komu: fanda na elsa.cvut.cz

Datum: 16. 9. 2014 8:23:43

Předmět: Re: [Fanda] Nahradni klavesnice

"Presne tak. Mám tu zopár klávesníc s notebookov, ale či by vyhovela
niektorá

na náhradné diely netuším, nakolko to už bolo spomínané, že sú konštrukčne

troška odlišné.

Jedny majú klasické mikrospínače, ktoré by šli vyspájkovať, ale vačšina je

robená gumenými kontaktami, alebo membránou. Tá, ked sa premáčkne, je

neopravitelná, jedine tak vodivým lakom.

Všetko býva lepené, či nitované.

Pre deti poznám aj lepšie hračky ako klávesnicu notebooku.

Peter