[Fanda] Opětovná nemožnost spuštění zvuku na stránkách české televize

Vítek tapin na wo.cz
Úterý Září 16 08:38:37 CEST 2014

Zdravím Ivo,

Děkuji, také si zapamatuju u IE v Nástrojích a snad Podrobnostech vypnout
filtrování prvků, to jsem nevěděl a neznal.

Ohledně Firefoxu, jedná se o zásuvný plugin resp. add-on s názvem
Flashblock, najdete ho třeba na addons.mozilla.org atd. ten zablokuje
objekty flashe, a vytvoří z nich tlačítka, tedy člověk pak jen béčkem u
NVDA či Jawsu skáče po jednotlivých tlačítkách/flashích, a které chce, si
spustí. Velmi praktické v kombinaci s deaktivací grafiky atd.

Vítek

> [...]
>Martine i Vítku, děkuju Vám, u "IE" jsem, jak jsem zjistil, měl zaškrtnuto
>menu nástroje filtrování prvků "aktivex", to jsem odškrtnul, hle, televize
tedy
>aspoň "Čt24" se rozjela. Vítku, obávám se, že Vašemu e-mailu jsem úplně
>nerozumněl, samozřejmě je jasné aktualizovat na nejnovější verzi "adobe
flash
>playeru", asi utilitku lze taky stáhnout, ale zakázání nebo blokování "
flash",
>to úplně nevím, jak a kde ve "Firefoxu" nastavit. Ale díky, ještě jednou
cz]
> [...]
>televize
>Zdravím,
>Nutné pro všechny případy instalovat nejnovější Flash Player řady 15.0.0,
>flash objekty si pomocí dalšího add-onu ve Firefoxu blokovat na tlačítka
>(Flashblock), a spouštět si je pod béčkem sám, když člověk chce, a ne
rovnou s
>načtením stránky, tohle je super i ve všeobecnosti pro nevidomé, kratší
latence
>loadování stránek atd.
>Ohledně Firefoxu, tady bych spíše doporučil vykašlat se na Jaws a ne na
Firefox