[Fanda] Opětovná nemožnost spuštění zvuku na stránkách české televize

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Úterý Září 16 06:28:47 CEST 2014

Zdravím,
Martine i Vítku, děkuju Vám, u "IE" jsem, jak jsem zjistil, měl zaškrtnuto v menu nástroje filtrování prvků "aktivex", to jsem odškrtnul, hle, televize tedy aspoň "Čt24" se rozjela. Vítku, obávám se, že Vašemu e-mailu jsem úplně nerozumněl, samozřejmě je jasné aktualizovat na nejnovější verzi "adobe flash playeru", asi utilitku lze taky stáhnout, ale zakázání nebo blokování "flash", to úplně nevím, jak a kde ve "Firefoxu" nastavit. Ale díky, ještě jednou pořádně pročtu, třeba nato přijdu.
Pěkné úterý a moc díky,

Ivo Novák
Mobil: 603 819 431
Telefon: 312 651 196
Skype: ivo11.novak
Email: ivo11.novak na email.cz

-----Původní zpráva-----
Od: fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz [mailto:fanda-bounces na lists.elsa.cvut.cz] za uživatele Vítek
Odesláno: 15. září 2014 16:30
Komu: Konference - Fanda
Předmět: Re: [Fanda] Opětovná nemožnost spuštění zvuku na stránkách české televize

Zdravím,

Nutné pro všechny případy instalovat nejnovější Flash Player řady 15.0.0, a flash objekty si pomocí dalšího add-onu ve Firefoxu blokovat na tlačítka (Flashblock), a spouštět si je pod béčkem sám, když člověk chce, a ne rovnou s načtením stránky, tohle je super i ve všeobecnosti pro nevidomé, kratší latence loadování stránek atd.

Ohledně Firefoxu, tady bych spíše doporučil vykašlat se na Jaws a ne na Firefox :o), ale nebudu popichovat, jen chci říct, že IE si díky implementaci v samotném systému se startem Windows spouští i své moduly tak,  že spuštění samotného prohlížeče trvá kratší dobu než Firefoxu, nicméně pro tento případ bych doporučil utilitku Firefox Preloader, což je program, který vytvoří naprosto tutéž situaci jako Windows s IE, tedy při příštím startu Windows se bude Firefox načítat během 2-3 sekund díky přednačtení jeho modulů, vyzkoušeno na mnoha počítačích hl. u netbooků a subnetbooků je to pecka, stoláky se spouštějí rychle samy o sobě, tak tady to tak znatelné není. Samozřejmě čistit profil Firefoxu (Vacuum Places Improve), mazat historii (ctrl+h), neflákat tam příliš mnoho extenzí a add-onů, všechno má vliv na start, ale to asi každý ví a zná.

Vítek

> [...]
>15. 9. 2014 16:10
>
>Ahoj,
>já si teď v IE11 s Jawsem zkusmo pustil jednu z reportáží posledního
>pořadu Objektiv a v pohodě se začala přehrávat.
>Co se týče Firefoxu a jeho pádů, nezpůsobuje to zřejmě samotný
>prohlížeč, ale flash modul pro něj; je to dlouholetý problém uživatelů
>odečítače Jaws, s NVDA se to neděje.
>Konkrétně u mě se to táhne napříč verzemi snad už 4 roky, to je jeden z
>důvodů, proč jsem se na Firefox vykašlal a používám IE, dokonce mi
>spouštění IE11 přijde mnohem rychlejší než u Mozilly a to v ní nemám

přímo z
odečítač,

Prohlížeč