[Fanda] Opětovná nemožnost spuštění zvuku na stránkách české televize

Vítek tapin na wo.cz
Pondělí Září 15 16:29:54 CEST 2014

Zdravím,

Nutné pro všechny případy instalovat nejnovější Flash Player řady 15.0.0, a
flash objekty si pomocí dalšího add-onu ve Firefoxu blokovat na tlačítka
(Flashblock), a spouštět si je pod béčkem sám, když člověk chce, a ne
rovnou s načtením stránky, tohle je super i ve všeobecnosti pro nevidomé,
kratší latence loadování stránek atd.

Ohledně Firefoxu, tady bych spíše doporučil vykašlat se na Jaws a ne na
Firefox :o), ale nebudu popichovat, jen chci říct, že IE si díky
implementaci v samotném systému se startem Windows spouští i své moduly tak,
 že spuštění samotného prohlížeče trvá kratší dobu než Firefoxu, nicméně
pro tento případ bych doporučil utilitku Firefox Preloader, což je program,
který vytvoří naprosto tutéž situaci jako Windows s IE, tedy při příštím
startu Windows se bude Firefox načítat během 2-3 sekund díky přednačtení
jeho modulů, vyzkoušeno na mnoha počítačích hl. u netbooků a subnetbooků je
to pecka, stoláky se spouštějí rychle samy o sobě, tak tady to tak znatelné
není. Samozřejmě čistit profil Firefoxu (Vacuum Places Improve), mazat
historii (ctrl+h), neflákat tam příliš mnoho extenzí a add-onů, všechno má
vliv na start, ale to asi každý ví a zná.

Vítek

> [...]
>15. 9. 2014 16:10
>
>Ahoj,
>já si teď v IE11 s Jawsem zkusmo pustil jednu z reportáží posledního
>pořadu Objektiv a v pohodě se začala přehrávat.
>Co se týče Firefoxu a jeho pádů, nezpůsobuje to zřejmě samotný
>prohlížeč, ale flash modul pro něj; je to dlouholetý problém uživatelů
>odečítače Jaws, s NVDA se to neděje.
>Konkrétně u mě se to táhne napříč verzemi snad už 4 roky, to je jeden z
>důvodů, proč jsem se na Firefox vykašlal a používám IE, dokonce mi
>spouštění IE11 přijde mnohem rychlejší než u Mozilly a to v ní nemám

Prohlížeč