[Fanda] Opětovná nemožnost spuštění zvuku na stránkách české televize

Martin Beran jazzeman na seznam.cz
Pondělí Září 15 16:10:26 CEST 2014

Ahoj,
já si teď v IE11 s Jawsem zkusmo pustil jednu z reportáží posledního
pořadu Objektiv a v pohodě se začala přehrávat.
Co se týče Firefoxu a jeho pádů, nezpůsobuje to zřejmě samotný
prohlížeč, ale flash modul pro něj; je to dlouholetý problém uživatelů
odečítače Jaws, s NVDA se to neděje.
Konkrétně u mě se to táhne napříč verzemi snad už 4 roky, to je jeden z
důvodů, proč jsem se na Firefox vykašlal a používám IE, dokonce mi
spouštění IE11 přijde mnohem rychlejší než u Mozilly a to v ní nemám
nijak moc doplňků.
Martin.