[Fanda] Opětovná nemožnost spuštění zvuku na stránkách české televize

Ivo Novak ivo11.novak na email.cz
Pondělí Září 15 14:18:42 CEST 2014

Zdravím,

Nevím, jestli to s tím souvisí, nedávno u mě proběhla opět aktualizace
přehrávače "Adobe flash player". Pravda, dlouho jsem českou televizi přímo z
netu nespouštěl, před několika dny ano, třeba i dnes před chvílí, a problém
je stejný, jako jsme probírali na konferenci na jaře. V "IE" se stránka
načte, leč nehraje, ve "Firefoxu" se stránka taktéž asi načte, leč odečítač,
v mém případě "Jaws 14.0" přestane na stránce mluvit, stránka se nějak
sekne, někdy třeba na 3 sekundy začne ve "Firefoxu" zvuk hrát, pak se ale
sekne stejně.

Mám problém hledat u sebe, nebo je to opětovný jev u více z Vás? Prohlížeč
výchozí je u mě "Ie 11", "Firefox 29.0.1.".

Děkuji za zkušenosti, případné rady, pěkné pondělní odpoledne přeje,

Ivo Novák

Mobil: 603 819 431

Telefon: 312 651 196

Skype: ivo11.novak