[Fanda] Notebook se mi nevypíná automaticky, musím ho vypnout ručně

Jarek Krcmar kjarek1 na seznam.cz
Neděle Září 14 08:49:00 CEST 2014

Zdravím,
s vypínáním notebooku je to už v pořádku.
Stačilo pouze zvolit skendisk.
Kontrola disku trvala 18 hodin, čili od sobotních 7,45 do nedělních 5,10
hodin.
S pozdravem Jarek
PS: omlouvám se za paniku, kterou to ve mně vyvolalo.

--
Jarek