[Fanda] stránky o Swampu v češtině

Vojtěch Polášek krecoun na gmail.com
Sobota Září 13 16:40:55 CEST 2014

Ahoj lidi,
snad si ještě pamatujete, že před nějakou dobou jsem udržoval na svých
stránkách vojtapolasek.eu několik stránek věnujících se hře Swamp.
Taky jste si jistě všimli, že se tam už přes rok nic neděje. Bohužel mi
hodně času zabírá škola, práce a jiné záležitosti a na hraní Swampu mi
už hodně dlouho nezbývá čas. Ještě k tomu všemu, jak zde zaznělo, byl
Swamp zpoplatněn, s čímž v zásadě souhlasím, ale to je na jinou diskuzi.
Nicméně mě se za to platit nechce, když to nehraju.
Příjde mi ale škoda, aby ty informace, které jsem nashromáždil, zůstaly
nevyužité. Dávám proto sem do pléna dotaz: najde se tu někdo, kdo by se
chtěl o tuto část stránek starat?
Pokud ano, moc rád mu zřídím účet u mě na stránkách, nebo pokud chcete,
můžete si obsah okopírovat a pracovat si s ním dál, jak je libo, můžu ho
poskytnout v HTML.
Taktéž mohu přenechat správcovství stránky na Facebooku.
Neříkám, že tím Swamp zatracuji, hra je to určitě výborná, ale prostě už
nemám čas se tím nadále zabývat.
Klidně mou nabídku rozešlete i mimo konferenci.
Děkuji a přeji hezký den,
Vojtěch Polášek