[Fanda] Track-at-once Disc-at-once

gp1 gp1 na nextra.sk
Čtvrtek Září 11 20:56:27 CEST 2014

Ahoj Fero!
Audio CD v prvom rade napaluj minimálne možnou rýchlostou. Potom to prečíta
každá mechanika.
Tiež je vhodnejšia na audio CD CDRW mechanika ako DVDRW, nakolko DVD má
užšiu stopu, ktorú nemusia staršie mechaniky spolahlivo identifikovať.
Peter

----- Pôvodná správa -----
Od: "František Ollé" <frantisek.olle na netopier.sk>
Komu: <fanda na elsa.cvut.cz>
Odoslané: 11. septembra 2014 20:20
Predmet: [Fanda] Track-at-once Disc-at-once

Zdravím Fandovia!
V ktorých prípadoch napaľovania použiť ktorú z týchto dvoch metód, pretože
som čítal o tom rôzne články, ale názory sú rôzne a preto sa pýtam vás, že
čo používate v praxi.
Ja mám aspoň také skúsenosti, že ak som vypaľoval aj audio CD ak som napálil
Disc-at-once, tak mi to staršie CD prehrávače nechceli prehrávať, ale ak som
napálil Track-at-once, tak mi to aj tie staršie prístroje brali bez
problémov. Máte aj vy podobnú skúsenosť? A ešte by som sa chcel opýtať, že
aký je rozdieľ medzi multi session diskom a bez multi session? Pretože ak
napaľujem Tao tak môžem tiež pridávať dáta a ak napaľujem Dao tak už dáta
nemôžem napáliť teda pridávať, pretože sa vypaľuje celý disk naraz a teda
laser sa pri každom súbore nevypne ako pri Tao.
Za pomoc vopred srdečne ďakujem.